Julkorten från 2007. De allra flesta av dem var röda, men jag varierade mig lite och gick loss på Basic Greys julpapper och skapade några som inte var julröda. Fick för övrigt knas på det röda, glittriga embossingpulvret... Det lossnar glitter trots alla möjliga uppvärmningsknep som jag skaffade mig på scrappiz.
 

Så över till 2008 års kreationer.
Detta år testade jag punchinella för första (!) gången. Kommer att använda det igen!
Stämplade snögubbar och klippte ut... 30 st... Använde mig av Basic Greys papper "alternative" ur serien "Offbeat". Tyckte att det passade som snöstjärnor eller stiliserade Betlehemsstjärnor.


Blev ytterligare några varianter även detta år. Eftersom korten tillverkas på syjuntan är det roligt att överraska syjuntetjejjerna med nå't annat!

 

1 kommentarer

Shea

01 Nov 2009 15:36

Jättefina!

Kommentera

Publiceras ej