Scrappiz swappas (byts) det allehanda alster. Nu senast var jag med i ett par ATC-swapp där temat var "stämpelmotiv" och "Halloween".
Här kommer alla vackra kort jag fick;
 
Det är mitt kort längst nere till höger.
Stämpel från Formahantverk, den rosa blomman är en tab från Quickutz, Cardstock från Bazzil, halvpärlor från Panduro och pärlband från ???


Här är Halloween-swappen:

Återigen är mitt kort längst nere till höger.
Tag och "korsstygn" från Quickutz, stämplad swirl från Formahantverk 
Ministämpel från Doodlebug Design Ink och lite band, tyll och fladdermuspaljett från gömmorna.

1 kommentarer

Lisbet

01 Nov 2009 18:11

Hej!



Jag är ute och trillar runt på bloggar för att hitta lite mer inspiration. Har bakat och stämplat vilket jag tycker var jätteroligt men försöker hitta olika sätt att använda dem på.



Vilka underbara ACT -kort. Kanske det jag ska göra...nu fick du mig att tänka på nått.



Lisbet

Kommentera

Publiceras ej