Jag är ju testpilot åt den här killen Smartson_logotype.jpg:












Han heter Smartson.

För någon månad sedan fick jag och min familj testa Arlas smaksatta vispgrädde. Det var lite trixigt att få tag på den i någon av de butiker vi brukar handla, men efter någon vecka dök den upp i kyldisken på MAXI Ica.
Vi "köpte" hem grädden i båda smakerna, jordgubb och choklad, och började vårt testande.
Jordgubbsgrädden avnjöts till pannkakor och smakade precis som BOBs jordgubbssylt blandad med "naturell"grädde.
Chokladgrädden åts till en nybakad kladdkaka (varför bara ha en chokladprodukt åt gången?). Även den var god, men jag hade gärna haft lite kraftigare chokladsmak på den!

Vad tycker jag då om produkten i övrigt?
Ja, som om de flesta färdigblandade produkter... Varför kan man inte klicka i lite sylt själv och få en lika god grädde?? Och dessutom kunna välja en mjölkprodukt från det lokala mejeriet (som faktiskt ligger tvärs över gatan) och kanske även en ekologisk!

Kommentera

Publiceras ej