Som jag tidigare berättat så är jag Buzzador. Vad det innebär kan ni läsa här.

Nu i sommar har jag haft äran att testa Oral-B TriZone 500, det är en ny borste från Oral-B. 

Till skillnad från de "vanliga" elborstarna (som är runda i huvudet) ser den här ut som en vanlig, manuell, borste.
Den roterar inte heller utan rör sig från sida till sida.
Jag och maken är supernöjda med det nya borsthuvudet!! Tänderna känns mycket slätare och de känns renaren längre tid under dagen.
Vi har också testat ett, för oss, nytt handtag till elborsten. Det nya "durrar" efter var 30 sek, så man vet lätt när man borstat i 2 minuter. Vårt gamla handtag durrar efter 2 minuter - vilket känns jätte länge i jämförelse med det där man får påminnelser var 30 sek.
Vill du också bli Buzzador?? Registrera dig via denna länk (mitt användarnamn hos Buzzador är "ellasussi")!

Kommentera

Publiceras ej