Länge sedan jag var här...... Det har dock inte varit stiltje på pysselfronten!
Jag har knåpat på "hemliga" ATCer till en swapp på Scrappiz. Ni får se dem när de nått fram till deltagarna i swappen.
Annars har vi tapetserat om på Es rum. En totalförvandling från ljusblått till rosa med vita och silvriga hjärtan. Idag inhandlades en sänghimmel och vi är alla tre nöjda med den lilla rusten.

Jag har gjort några kort - såklart! Här kommer några av dem:

  



Alla 3 korten är gjorda med papper (förutom CS) som jag fick i en spillpappersswapp på Scrappiz. Dekorationer, stämplar och enfärgat papper kommer från mina egna gömmor.

1 kommentarer

Pia

29 Oct 2010 14:34

Hejsan! Tack för titten i min blogg och den fina kommentaren, Stämpeln kommer så småningom till Grodans den skall tryckas upp,, där kommer att komma flera nya stämplar....

Kommentera

Publiceras ej